Rutiner

Hej på er!
 
Det går ett tag nu mellan varje inlägg. Men livet stannar aldrig upp, så det är bara att hänga med. Emmy har varit på fsk mån-ons som hon ska vara och jag har tagit det lugnt med Eddan under tiden hon varit där. När jag hämtat henne har hon knappt velat med hem. Men det är så skönt när det är på det sättet, hellre det än att hon ska vara ledsen hela dagar. Jag vet att hon trivs och det är så bra personal på hennes avdelning. 
 
Vi har nu bättre rutin och jag har orkat åka och lämna henne själv. Jag har haft lite svårt med just orken, då faktiskt känt mig och känner mig fortfarande lite lätt utbränd. Huvudet fungerar inte fullt ut hela tiden och det är skit tungt, speciellt är jag vet att Emmy trivs på fsk men jag inte orkat lämna henne. 
 
Så i veckan har Johanna, min fina och underbara bästa vän, kommit hit innan hon åker på sitt jobb. Bara för att jag ska ta mig upp och för att jag ska slippa dra med Eddan och Harry när jag lämnar Emmy. Det har varit guld värt att få den hjälpen. Idag så har däremot Robert varit ledig, eftersom det snöade skulle han ut nu på kvällen/natten, så då behövde inte Johanna komma. 
 
Det är så underbart när man själv inte behöver fråga om den hjälpen, speciellt då jag är en sån som hatar att just fråga om hjälp. Johanna erbjöd sig. Det är en av hennes så många fina egenskaper, hur hon alltid ställer upp och finns där för mig. Gud vad jag hoppas att hon ser mig på samma sätt eller ungefär iallafall som jag ser henne. Shit alltså! För mig är hon en av de viktigaste människorna i livet. Vet inte vad jag hade gjort utan henne. Förra vecka när hon var här satt vi och surrade om allt mellan himmel och jord och mitt i allt var klockan 4 på MORGONEN!!!
Då vet man att man är BFFs på riktigt, haha!
 
 
Lite oredigerade bilder. Men ibland kan det vara roligt att få se några bilder med lite bättre kvalla.
Emmys klänning kommer från HM och jag tyckte den var så himla fin och hon tyckte själv att hon såg ut som en prinsessa och Sofia den första (prinsessa på Disney Junior).