Sommar!!

Vi har äntligen fåt värme och underbara sommardagar här uppe i norr också! Jag tycker inte vi direkt haft dåligt väder, men nu är det riktigt riktigt varmt här också.
 
Men denna vecka har gått åt mycket till Norrlandsveckan och rallycrossen. Vilket är så jäkla skoj alltså! 
Och det bästa av allt är att jag äntligen börjat få agera spotter till förare! Det är så jäkla roligt och ännu mer spännande. Min uppgift som spotter är alltså att vara ögonen utifrån åt föraren. Jag ska t.ex. säga när de ska gå in på alternativspåret, kan berätta vad som händer bakom, om de behöver öka och en massa andra viktiga tips de kan behöva medan de kör.
 
Men vad mer har hänt då under tiden jag har haft break från bloggen?
Vi drog hela familjen (jag, Robert, Therese, Johan och alla ungarna) till Kolmården. Och fy tusan vad roligt vi hade där tillsammans! Något jag mer än gärna vill göra om..!
 
Så jag tänkte alltså att jag skulle bjuda på lite bilder från Kolmården, men jag tar det i ett separat inlägg. Jag hade med kameran och fotade över 450 bilder totalt. Jag fotade typ ALLT! Haha, jag är verkligen en sån nörd när det kommer till att föreviga minnen. Kan ju vara därför jag har närmare 5000 bilder på min telefon....
 
 
Här får ni iallafall en bild på vår snygging när vi var i Skellefteå i söndags på deltävling nr1 av Norrlandsveckan.
 
#1 - Gime

Hejsan! :)
Vilken fin blogg du har!

Jag är ny här på blogg.se och jag skulle bli jätte glad ifall du hade velat kolla in min blogg & har du bloglovin' så kanske vi kan följa varandra där?

www.bloglovin.com/@gime9

KRAM hoppas du får en fortsatt trevlig dag <3