Barn är livet!

Jag kan sitta hur länge som helst och bara titta på bilder på mina barn. Vilken kärlek det är alltså! 

Känslan går inte att beskriva. Men hela kroppen värker pga all kärlek man känner till dem. Älskar att få vara med på alla deras olika steg i livet, deras utveckling och se deras personlighet växa fram mer och mer.

Sen är jag inte bara lycklig över mina egna barn. Jag är så lycklig att vi får dela livet med deras kusiner. Jag är så jävla glad över att jag träffade Robert, så jag fick träffa hans fantastiska syskonbarn. 

Jag blir rörd av deras relationer till varandra, hur mogna och förstående de är. Vilka fantastiska barn de är, allihopa! 

Det är verkligen det bästa med livet just nu. De och allt roligt som väntar! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)