17 maj

Hej på er! 

Det har hänt en del sen sist. Jag har fått ett timvik på hemtjänsten och har gått intro och fixat delegeringen färdigt så nu väntar jag bara på att få mina första egna pass.
Har gått ett tag sen jag gick intro så hade väldigt gärna velat komma ut i jobbet nu så jag inte "glömmer" något. Känns faktiskt som ett riktigt roligt jobb det lilla jag hunnit se och vara med.

Robert har också varit hemma i princip sen jag sist skrev något här. Det har varit mer än välbehövligt då barnen får viktig tid med honom och han får vila upp sig innan han ska börja jobba igen. På hemmaplan även denna gång, men nu är det mer dagtid han kommer jobba. 
Sen hoppar jag på ett 5 veckor långt semestervik i juli. Vilket jag ser fram emot väldigt mycket! Det ska bli roligt. 

Annars så har vi mest njutit av att ha tid ihop tillsammans, som en familj. 
Försökt hitta på lite grejer och inte bara suttit hemma hela tiden. Även fast Robert hatar värmen, vilket jag själv tycker är underbart, så har vi varit ute en hel del. Älskar ju sommaren! Mår så mycket bättre då om man jämför med den kalla och mörka vintern. 

Nu är det dags att sova lite. En ny dag imorgon/idag.

Ha det bra! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)