Vad gör vi?

Ja man kan ju undra litegrann vad tusan vi gör nu för tiden, när jag typ aldrig bloggar. 

Jag har vabbat barn ganska mycket, feber, förkylning, fruktansvärd hosta som resulterat i lite kräkningar på natten pga det. Huvva!

Men nu känns det äntligen som att vi börjar vara på väg mot rätt bana igen. Jag har inte behövt ta ut så mycket VAB, då jag har sån fantastisk hjälp runt oss.

Robert kan tyvärr inte ta VAB då han är den enda som kör ett visst fordon på sitt jobb, det innebär att om han inte jobbar står i princip allt still. Vilket de inte riktigt kan göra då de håller på med bland annat E4an.

Men det gör inget, tycker det jobbigt att vara hemma från jobbet såklart, men samtidigt så skönt att vara den som är hemma och ser till att de klarar sig och mår någorlunda bra.
Nu längtar jag sååå mycket på att de blir ordentligt friska så man kan börja göra roliga saker och så de kan fara på dagis igen. Emmy saknar så att vara där. Hon älskar att vara där och träffa sina kompisar. 

I veckan har jag bara behövt vara hemma två dagar. Nu har jag jobbat ikväll, jobbar igen imorgon och även lördag och söndag. Skönt med två kvällar och sen två dagspass innan man får vara ledig på måndag. 

Men nu ska jag ta och snöra mig. Är så himla trött och imorgon(fredag) väntar jobb. Skönt dock med kväll så man slipper kliva upp före fan. Sen är det så skönt när man jobbar helg, att inte behöva stressa då ungarna sover eller är precis till och vakna när jag åker. då kan jag snooza en stund ;)

Haha, nu är det godnatten hörni!

Bild på mina dyrbaraste skatter ❤️
(null)