Helgen!

Denna helg har jag jobbat. Eller ja, fredag och söndag eftersom jag tog ledigt lördag då vi hade bokat in utställning i Boden då.

Det gick bra, Harry blev placerad tvåa efter brorsan Hugo. Han sprang dock lite sämre, huvudet ner i backen då golvet luktade mycket gott och sen ställde han upp sig ganska dåligt. Såg väldigt konstig ut i ryggen. Annars var han fin och jag är ändå nöjd. 
Det var längesen vi var på utställning så jag tycker inte man kan kräva hur mycket som helst av honom då han inte är så van vid dessa tillställningar. 

Vi har även provat på spår, som jag känner är mer min grej, det tycker jag är skitroligt verkligen och Harry var så stolt när han hittade klöven! 
Men vill även kunna visa upp min fina kille. 
Och ju mer träning desto bättre kommer han bli. Vi ska försöka öva på att springa i "ringen" och ven ställa upp honom snyggt. Försöker få han att ställa sig själv, men just i Boden stod han konstigt. 

Iallafall så har jag jobbat delad tur idag, ganska jobbigt när man hinner gå ner i varv. Men det går ändå bra. Inget att direkt klaga på så. Det har varit rätt lugnt också och man ska inte klaga på såna dagar! 

Imorgon jobbar jag 7-12 och sen är jag äntligen ledig på tisdag! Ska bli så skönt!! 
Och att vara ledig två helgen på rad känns det också förjävligt bra!! 


Ni ska få se en bild från Boden innan jag säger godnatt! 

Min lurviga Harry. (Han håller på att byta päls och det ser ju inte heller riktigt 100% bra ut, men fin är han ändå.)
(null)