VAB

Hej på er! 

Imorgon är det fredag och helgen börjar äntligen!! Ska bli skönt att äntligen få vara ledig tillsammans med hela familjen. 

Jag har vabbat i veckan, i onsdags och så kommer jag måsta vabba imorgon/idag(fredag). Eddan åkte på feber i måndags, då var mamma ledig så hon kunde vara med barnen, i tisdags var jag ledig så jag behövde inte ta ut någon VAB, men onsdag hade jag ett arbetspass så då fick jag vara hemma, ikväll också men det går ju bra när det är kvällspass. Imorgon jobbar jag dag och då har jag ingen som kan vara med barnen... så då får man ta ut VAB.. 

Vill bara att dom ska få bli frisk nu!! Eddan har varit förkyld i 3 veckor nu, hunnit med feber en sväng och nu igen, och den ger fan inte med sig den här influensan.. Emmy fick feber även hon igår, men inte så hög som Eddan hade. Nu är dom helt enkelt i dålig form, trötta, ynkliga och inte nöjd med vad som helst. Mycket mysa blir det, sitta i famnen, rita och såna där enklare aktiviteter! 
Extremt rossliga i halsen, hostar mycket och sover dåligt... Huva vad tråkigt det är med sjuka barn.. 

På lördag har vi iallafall planerat in en middag/fest med dem vi köpte Harry från och de andra som köpt valpar därifrån. Blir en massa god mat och dryck. Blir dock en lugn kväll för mig då jag inte riktigt känner mig i form. Åker hem tidigare också då jag alltid är så trött numer. 

Nu ska jag försöka sova så jag orkar med sjuklingarna inatt och imorgon. 

Ha det, godnatt!!

Mina småtok ❤️
(null)

(null)