Länge sen sist!!

Nu har det gått ett bra tag... Jag har som inte hunnit med, har tittat på blogg-appen på telefonen och liksom känt att jag borde skriva, men sen glömmer jag bort det. Sorry! 

Så vad har jag haft för mig? Jag har jobbat, skolat in barnen på förskolan, jobbat, fått provanställning, försökt hinna umgås med min familj och mina vänner, vi har köpt en ny bil (familjebil = VW sharan). Men mest har väl tiden gått åt till barnen, precis som den ska! 

Jag mår bra, trivs så bra med mitt jobb och livet känns som att det rullar på i bra takt också. Jag liksom hinner inte med, men det är samtidigt skönt på något konstigt sätt.

Nu över till något annat...

Jag har tänkt länge att jag ska skriva om en, för mig, ganska stor grej... egentligen sen i våras.. det har liksom inte blivit av ännu och jag vet inte riktigt var jag ska börja. Jag kanske får försöka ta tag i det nu snart! Det är jobbigt, men det känns som att jag behöver få ventilera det.. få ut tankarna i ord. 
Hur ska man börja?! - Jag får försöka fundera ut det till nästa gång. 


Ha det bra så länge! 


(null)