Morsdag!

Innan denna dag är över så vill jag ägna ett speciellt inlägg till de kvinnor som format mig som person och till den mamma jag är idag. Som funnits där för mig och stöttat mig, som får mig att känna mig som den bästa mamman någonsin och de jag kan ringa för att få svar på alla frågor jag har och råd i olika situationer. Jag talar givetvis om min mamma Maritha och min mormor Solgerd. Ni är fantastiska på alla vis och så viktiga i mitt liv. Ni är uppskattade och så älskade av min familj. Utan er vet jag inte vad jag gjort! Tack för att ni finns och för allt ni gör! ❤️




Och såklart ett morsdags-grattis till Therese (Roberts syster) som även hon stöttat och hjälpt mig/oss. En fantastisk människa och mamma, som gjort stort intryck i mitt liv och som jag är så glad över att jag lärt känna. Du och din familj är så viktiga för oss Therese! ❤️


Och såklart (som jag skrivit tidigare) grattis till ALLA ni fantastiska mammor där ute! Ni är bäst 💜