Så trött på alla oseriösa samarbeten!!

Hej på er! 
Just nu känner jag mig less, så less på oseriösa företag på sociala medier som utnyttjar mindre konton för oseriösa, olagliga och skit dåliga samarbeten.

Följer bland annat Mediamamman på Instagram som berättar väldigt mycket om oseriösa företag och hur det egentligen ska gå till. Det gör mig trött att se hur många som blir utnyttjade av företag för att göra marknadsföring åt dem gratis. 

Läs gärna mediamammans blogginlägg om just detta och följ henne på Instagram. 

Snälla läs och lär, precis som jag gjort! Skulle aldrig göra ett samarbete med ett företag om jag inte får betalt då jag ändå måste skatta på det. 


Dessutom tycker jag det är ganska genomskinligt när mer eller mindre alla små konton jag följer gör reklam för samma jävla skit. Som jag själv dessutom testat och tyckt varit ren jävla skit. Förlåt för hårda ord, men på riktigt så sant! 

Tror ni jag tänker på något speciellt företag? Eller tänker ni på något speciellt när ni läser detta?