Babyshower 💞

IgĂ„r kom en dag jag denna graviditet inte alls Ă€nns funderat pĂ„ skulle komma. Annars brukar jag vara sĂ„ misstĂ€nksam och ana att nĂ„got Ă€r pĂ„ gĂ„ng men inte denna gĂ„ng, inte för fem öre.

Jag och Therese Äkte pÄ förmiddagen ivÀg och fotade, det tog en stund, med tanke pÄ min smidighet just nu och att det Àr typ 2 meter snö pÄ vissa stÀllen... Vi for sen pÄ stam en snabbis dÄ hon skulle köpa en overall till Sixten. Och dÄ skickar mamma och frÄgar om jag vill följa med till happis. Hade vÀldigt ont i benen, men tÀnkte att jag kunde försöka röra pÄ mig sÄ förlossningen kanske drar igÄng, haha!

Kom hem och skulle bara byta om sĂ„ jag skulle vara redo nĂ€r mamma kom. Gick in i sovrummet och fick syn pĂ„ en massa klĂ€der och vagngrejer, babyskydd mm. Blev helt paff och tĂ€nkte att det var nĂ„gon hemma hos oss och att Robert glömt sĂ€ga. Jag var ju typ halvnaken sĂ„ hade lite panik. FrĂ„gade flera gĂ„nger om det var mĂ€nniskor hos oss.. Tillslut sa han bara gĂ„ upp Ă„t mig. Gick upp i trappen, kĂ€nde lukten av parfym och sĂ„g ballonger och dekorationer, dĂ„ klickade det litegrann. Kom in i matsalen och sĂ„g mina vĂ€nner, började grĂ„ta sĂ„klart, var inte alls beredd  pĂ„ detta.

Fick presenter, blöjtĂ„rta och mat, sĂ„ himla mycket och fint! SĂ„ lyckligt lottad man Ă€r dom har sĂ„ fina mĂ€nniskor kring sig och sin familj! ❀

Hade inte nĂ„gonsin rĂ€knat med att fĂ„ en babyshower, jag fick ju en med Edith och jag har inte tĂ€nkt att jag skulle fĂ„ en nĂ„gonsin!! Nu har jag haft 2 stycken och mina nĂ€rmsta har medverkat vilket verkligen har varit speciellt för mig! Och bĂ„de Emmy och Edith tyckte att dekorationerna var jĂ€tteroliga att leka med sen, haha! 

SÄ tack allihopa Ànnu en gÄng för den överraskningen, nu kÀnner jag verkligen att jag Àr redo för bebis nr 3.
Älskar er, tack tack tack! ❀

(null)

(null)

Fick alltsÄ sÄ fina presenter!
Ett skötbord med badbalja sĂ„ jag slipper sitta pĂ„ golvet, lite svĂ„rt med den dĂ„liga ryggen jag har. 
BlöjtĂ„rta, presentkort pĂ„ mat och att göra fransar hos Ida. SĂ„ jag Ă€r sjukligt nöjd!! Wow đŸ™ŒđŸŒâ€ïž