Snart är vi redo! ❤️

Snart är vi redo för lillasysters ankomst. Det finns dock några saker jag önskar jag hinner få hem innan dess. För att förenkla vissa saker för mig som jag vet att jag haft väldigt svårt/tungt med innan. Det är tex en badbalja som är på en ställning, så jag slipper stå på knä, jag tycker det är så fruktansvärt jobbigt för ryggen. Och jag har ju inte så bra rygg sen tidigare, även om jag hoppas på motivation till att orka motionera efter denna graviditet. Den har tagit enormt mycket på min kropp. 

Allt annat är i princip klart, det ska köpas lite grejer till förlossningsväskan och salvor till bebis. Ev napp också, men köper inte mer än två st då både Emmy och Edith tidigare ratat napp helt, tar bebis napp får man köpa mer sen. 

En ny skötbädd skulle också vara på sin plats då den vi har är fan iskall när man lägger barnen där på. Ska vänta ett tag innan jag köper detta dock. Ekonomin måste komma i ordning efter jul 😅

(null)

(null)