Gott Nytt År!

Godmorgon! 


Jag och Emmy har precis klivit upp efter att ha härjat i sängen i nästan en timme. Vi ska strax börja göra i ordning frukost, men jag tänkte först blogga lite. 

Idag är det nyårsafton, vilket innebär att det är sista dagen på 2016 och ännu ett år har passerat och väldigt fort har det också gått. 

Jag har snart varit mamma i 1 och ett halv år, förstår ni hur stor min lilla tjej börjar bli, huvva vad tiden springer! 

Idag tänkte jag bjuda på en bild på magen som nu är i v19 och faktiskt har börjat växa ordentligt. Jag var inte såhär stor med Emmy, så det är lite roligt att se hur graviditeter verkligen ser olika ut. 

Så här kommer bilden från v19 och så får jag passa på att önska er ett gott nytt år! 

Vi firar här hemma bara vi tre (eller fyra) med god mat, efterrätt och mys sen.