Norrlandsveckan och partaj!

Lördagen började med Norrlandsveckan finaltävlingen i Kalix. Jag jobbade som tävlingssekreterare och kopiatorn jag använde höll på att driva mig till vansinne. Men mot slutet fungerade den bättre, så tillslut fick jag se mer av tävlingen. Pappa vann sina heat och hade andra tid i första omgången, första tid i andra omgången och andra tid i tredje omgången. Han vann sin semifinal, men i finalen så slirade han bort sig och hela finalen blev en jakt men han slutade ändå på en femte plats. Vilket är enormt bra med tanke på att han inte kört supernationella klassen på typ 3 år och bilen är lånad och under utveckling!

När jag kom hem var det bara göra sig redo på en gång och direkt jag var klar for jag, Fanny och Johanna till Ida för hennes hejdå-party då hon blir stockholmare om ca 2 veckor. Hade en rolig kväll, men var så himla trött så jag var hemma just efter 2 och hoppade direkt till kojs!

Denna vecka väntas lite förberedelser inför Emmys kalas på söndag, en Umeå-tripp med Therese och barnen. Vi får se hur mycket som hinns med denna vecka.

Ha det bra allihopa!