Det rullar på...

Hej på er!

Nu var det återigen ett tag sedan ni hört från mig. Livet rullar på precis som det bör. Utbildningen på nya jobbet går bra och jag tycker att jag tagit mig en rejäl bit från det att vi började.

Idag har jag suttit helt själv i växeln och fått lita mer på mig själv. Det gick bra, några samtal var första gången för mig och då blev det lite som det blev, men i slutändan är jag nog rätt nöjd med dagen ändå.

Jag var supertrött när jag kom hem, eller först åkte jag till lantjärv och hämtade min familj innan vi begav oss hemåt. Där tog jag en kort pn och Robert var så fin som fixade i köket och lagade maten. Så underbart de dagarna man är lite mer trött! 👌🏼 sen la vi Emmy efter 19 någongång och det tog inte länge för henne att somna, hon var supertrött.

Sen har vi mest suttit och myst på, jag har spelat lite olika kortspel på datorn och sett Idol. Efter det bestämde jag att jag skulle gå och lägga mig. Och nu är jag i sängen och tänkte att jag snör ihop ett litet inlägg nu när jag har tid.

Nu min vänner börjar ögonlocken bli tunga. Vi har ännu inte gjort planer för imorgon, förutom att jag ska till Evve och hänga med dom på kvällen då de ska dricka.

Bjuder på en bild jag hittade på Roberts telefon som är från i somras påväg hem från en rallycrosstävling i Piteå.
Jag älskar denna bild ❤️

Sen har vi också blivit med ny bil. Det blev en Skoda Octavia som innebär större utrymme för oss vilket känna perfekt. Så nu kan jag äntligen sitta fram igen om Rob kör.