Lugn dag...

Idag har vi bara tagit det lugnt och myst på här hemma. Johanna kommer sen för middag och film ikväll. 


Mamsen behöver få vara lite med sina kompisar också, även fast barnen är hemma så är det skönt att umgås med någon man faktiskt kan prata vuxet med.

Igår var jag i lantjärv och försökte fota barnen, slutade med mest bilder på Edith, men jag är nöjd ändå. Hade förvånansvärt lugna barn igår, Emmy ville helst inte sova igårkväll, men efter 4-5 gånger upp och tillbaka i sängen så somnade även hon. Jag och Edith gjorde kväll strax efter 23.

Imorgon ska vi se om jag får tagit mig till lantjärv för städdag där. 

Och sen hoppas jag på lite paket från Jollyroom där vi beställt en babysitter/babygunga till Edith. Så jag kan få vara med och natta Emmy på kvällarna. Edith håller sig lugn sp länge det gungar. 

Så ska vi fortsätta mer med ersättningen så tillslut kanske vi också får Edith att sova helt utan tissen på natten. 

Det rullar på som vanligt. Det har inte heller skett så mycket i bröllopsplaneringen förutom att maten är bestämd, men vi kan inte göra så supermycket innan vi vet hur många som kommer. Inbjudningarna ska jag åka och posta idag eller imorgon då Johanna kommer med frimärken åt mig. 

Ny ska jag mysa på med brudarna innan Johanna kommer hit. 

Kram!