Tiden...

Vad händer med tiden?? 


Idag har Emmy börjat dagis igen efter att ha varit hemma i över två månader, nästan tre. 

Vi gick till dagis idag och det var så mysigt. Fort går det dock absolut inte, så vi var säkert 10 minuter sena. Men det gör inte så mycket när det bara är till dagis. 

Edith har sovit i vagnen, hon börjar vakna nu. Men den "nya" vagnen fungerar klockrent! Är så nöjd med den! 
Köpte åter igen en Brio Happy, en sån vi tidigare hade till Emmy, men som vi sålde när syskonvagnen köptes.

Jag sålde den stora Emmaljunga syskonvagnen när Brion skulle köpas.

Definitivt den bästa vagnen jag någonsin haft, kommer inte sälja denna i första taget. 

Babyjoggern har jag dock kvar, tycker det kan vara bra att ha två vagnar. Den går dessutom att använda som vanlig singelvagn eller som syskon. Vilket jag tycker är bra! 

Enda skillnaden är att åt Emmy hade jag en svart, denna är grå. Men jag tycker nästan denna är snyggare. Jag har liggdel och sittdel till denna också. 

Såhär ser den ut: