Kämpar på..

Hej på er! 


Jag och Robert sitter och ser på bodyguard och har Edith sovandes på mina ben och Emmy sover i sängen. 

Vi håller på att vänja Edith med napp och flaska, så det har varit fullt upp fram till 4 inatt då hon somnade med hjälp av nappen istället för mitt bröst. 

Vaknade och gick upp för frukost, Edith sov och vi satt uppe och såklart fick jag migrän.. Woho! Så vila fick jag gå och göra, sen var jag och hämtade mamma på akuten som har åkt på fraktur i foten.

Provade storlek på ring och sen for jag hem igen. Vi har inte gjort så mycket idag faktiskt. Jag har gjort lite tårta ifall någon kommer förbi imorgon, vi har egentligen kalas för på söndag för Emmy, men hon fyller ju 2 år imorgon!!! 24 juli 2015 kom vår älskade tös ❤️

Vi har köpt en balanscykel och när Robert kommer hem på torsdag eller fredag ska vi köpa en hjälm. 

Har dessutom bestämt vad jag ska ha för ring/ringar, men det får ni inte se än...

Nu ska vi se film. Hejsvejs! 


Bjöd mina älsklingar på smoothie efter middagen 👌🏼