Studentfirande!

Idag tog min lillebror studenten, så senaste dagarna har gått åt att fixa lite inför det. Igår var vi och städade i lantjärv och ställde i ordning inför denna dag. 


Emmy och Robert började dagen med att se kusinernas avslutning, sen fika hemma hos dom och efter det så åkte vi till min lillebrors utsläpp. Emmy fick vara och leka med kusinerna under tiden. Sen åkte vi och hämtade henne innan vi åkte vidare till lantjärv, där det bjöds på god mat, dryck och efterrätt. 

Det blev en bra men lång dag, speciellt för Emmy. Som nu är totalt utslagen. Tror att Simon också blev nöjd med sin student! 

Nu sitter jag och ammar i soffan och Robert fot och körde Maja. Ser film och ska sen sova. Är också väldigt trött och slut efter denna dag, mycket för en som är "nyförlöst". Trots allt i måndags som vi var och födde i Sunderbyn. 

Nu ska jag och Edith mysa lite, samtidigt som jag ser HP, innan jag ska byta blöja, IGEN! Haha..