My birthday

Idag är det min födelsedag. 

Det väntas en lugn dag. Vi ska ta emot vår nya tv, kanske hinner vi placera den där den ska vara också och kl18 ska jag och Robert ut och äta för att sen gå och se Rampage på bio kl 20. 

Det kommer bli en del vila efter ett litet "ingrepp" jag gjorde igår på Sunderbyn. Känner mig ändå pigg och i bra form men man ska inte ta och "överanstränga" sig ändå. Men att vara ute lite om det är bra väder och bara umgås och mys hela familjen skadar inte. Robert och jag har tagit ut två gemensamma dagar igår och idag och det känns så välbehövligt. Dels så han får sova ikapp lite och såklart umgås med oss.  

Blir även att ringa ett samtal imorgon ang framtida jobb och se vad som händer. Men som sagt, en mest lugn dag. 

Har inte planerat nå fika eller något då jag inte förväntat mig att någon ska komma, men mitt i allt kanske jag måste dra ner på Ica och köpa en kladdkaka eller två.. haha! Tur det finns ifall det är något man skulle behöva. 
Kaffe måste också inhandlas och kanske en lite damssugning. Så om någon som läser det här hade tänkt komma får ni gärna säga till innan 😂 haha! 

Älskar när andra fyller år. Har jag möjligheten så köper jag gärna något fint eller ger en liten slant och att bjuda på fika när Robert eller barnen fyller år tycker jag bara är så jäkla roligt. Bor en liten husmor i mig ändå. 
Men min egen födelsedagen tycker jag bara är typ en vanlig dag. Jag gillar att fira andra 🎉

Nu ska jag ta och sova, hoppas ni får en bra dag! 
Fredag den 13onde trots allt 💀

(null)