Livet

Idag har varit en tung dag.. Inte på jobbet eller så, men har inte riktigt känt mig 100 i fas och känt mig trött, orkeslös och hade väldigt ont i huvudet. Har fortfarande huvudvärken och är trött, men det är pga att jag tog tag i mig själv och började städa lite här hemma.  

Har fått städat barnens lekrum här nere, plockat i "eddans" rum där uppe och gjort en riktigt noggrann städning i sovrummet samt att jag möblerat om. Dammtorkat, dammsugit, skurat och renbäddat. Nu väntar emmys rum och resten av huset. Håller även på med tvätten, finns det någon värre terapi?!?! Hatar just nu att tvätta,usch!! 

Men jag känner mig mer positiv än jag gjorde tidigare. Fyfan vad jag kände mig nere där ett tag i dag. Visste inte hur jag skulle orka rycka upp mig, men jag klarade det och det är jag nöjd med!! 

Visst ska man väl ha sådana dagar också, men det är jävligt tråkigt på ren svenska! 

Har även fått endel tankar kring vad jag ska göra med hallen.. Behöver få mer krokar att hänga kläder på, så funderar då på att samtidigt kanske måla vitt det som är träfärgat. Vi får se... funderar bara ännu! Men målar jag det som är träfärgat måste jag nog måla hela trappen också, haha, vore väl på tiden i och för sig! 

Nåväl, imorgon väntar jobb. Så nu ska jag ta och borsta gaddarna och sen krypa ner i sängen. Annars lär inte jag orka upp imorgon. 


Ni får se på mina vackra tjejer.. tills vi hörs igen! 

Ha det bra!
(null)

(null)